Tots els partits es disputaran el dissabte, dia 20 d’octubre en el següent ordre: Pre-benjamí C.H.Cadí contra C.H. Alcañiz a les tres i mitjà, benjamí C.H.Cadí contra Ziving Lleida “A” a els quatre i quart, seguidament l’equip aleví C.H.Cadí s’enfrontarà amb el Girona C.H. “B” a les cinc i finalment l’infantil C.H.Cadí jugarà contra Cipsa C.H.P. Sant Feliu a les sis de la tarda.
D’altra banda, en les mitges parts dels partits de Benjamins, Alevins i Infantils de la jornada, el públic assistent podrà gaudir d’exhibicions de patinatge artístic d’un durada de tres minuts cada una.
Finalment, el Club Hoquei Cadí participarà durant el cap de setmana a la fira de Sant Ermengol amb un stand en la “Mostra d’entitats culturals, socials juvenils i esportives de la Seu”.
ARA A PORTADA
Publicat el 17 d’octubre de 2007 a les 10:28
Et pot interessar
-
Societat 80 anys de silenci: un poble de la Segarra restaura una campana del 1747
-
Societat L'IMO impulsa la campanya «Feina d'Estiu» per crear oportunitats laborals per a joves
-
Societat Aquestes són les sis millors pizzeries de Lleida
-
Societat Lleida tanca una de les festes majors «més participades dels darrers deu anys»
-
Societat Lleida posarà en marxa un banc de finques agràries per promoure l'Horta
-
Societat Aquests són els millors kebabs de Lleida