La Secció Segona de l'Audiència Provincial de Balears celebra aquest dilluns el judici contra un home acusat d'agredir sexualment la seva pròpia neboda de 8 anys entre el 2015 i el 2016. L'acusat també va estar mostrant-li vídeos pornogràfics amb menors, abusant de la seva confiança. Ja va ser condemnat anteriorment per forçar menors d'edat a tenir relacions sexuals. Només li van caure tres anys i nou mesos de presó.
Al registre del domicili de l'acusat, es va trobar una memòria USB amb un vídeo d'una nena nua, d'aproximadament 13 anys, fent actes de caràcter sexual. També se li va intervenir un ordinador portàtil amb registres d'accessos a arxius sexuals, alguns relacionats amb menors.
A conseqüència d'aquests fets, la víctima ha desenvolupat conductes de por envers els homes i que es repetís el que va passar amb el seu oncle, i és tractada a Son Espases. El 29 de juliol de 2022 es va dictar interlocutòria prohibint a l'encausat acostar-se a menys de 500 metres de la menor.
[plantillavirals]
Demanen 13 anys de presó per un home que abusava de la seva pròpia neboda menor d'edat a les Balears
L'acusat ja va ser condemnat anteriorment per forçar menors d'edat a tenir relacions sexuals: només li van caure tres anys i nou mesos de presó
- Un cotxe de la policia espanyola -
- EP
ARA A PORTADA
Publicat el
19 de juny de 2023 a
les 06:21
Et pot interessar
-
Política
Els convergents no han marxat mai
-
Política
Joan Ignasi Elena nega davant el jutge conèixer l'alcalde d'Altafulla investigat
-
Política
«Catalunya deu molt a Convergència»: Illa torna a reconèixer el llegat de Pujol
-
Política
ERC urgeix Sánchez a «fer neteja» al PSOE després de la condemna d'Àbalos
-
Política El jutge Peinado cita Begoña Gómez dimecres perquè lliuri el passaport
-
Política
«Illa és el Zapatero de la nostra època»: Alejandro Fernández escalfa motors de cara al congrés del PP
