20 de juny de 2025

Cerca Search | Subscriu-t'hi Newsletter |
Iniciar Sessió Login

Nació Digital

ara mateix

10:30

  • Política
  • Societat
  • Opinió
  • Impacte
  • Next
  • Viure bé
  • El Món de la Tele
  • Criar
ara mateix
Ramon Sanahuja i Pablo Peralta
Ramon Sanahuja i Pablo Peralta

Ramon Sanahuja Vélez: director del Departament d'Atenció i Acollida d'immigrants de l'Ajuntament de Barcelona des de juliol de 2015, i actualment és també responsable de l'atenció de refugiats a la ciutat.
Al llarg dels anys ha ocupat diversos càrrecs directius de la ciutat en matèria d'immigració, interculturalitat, innovació social i cooperació internacional i ha estat responsable del Pla Intercultural de Barcelona (2009-2011).
Va ser president del Grup de Treball de Migracions d'Eurociutats representant a Barcelona (2009-2013).
Llicenciat en Ciències Econòmiques i Màster en Gestió Pública, ha participat com a docent en diferents Màsters i Postgraus en immigració (UAB, UB), així com en l'Acadèmia d’Immigració de la Universitat d'Oxford (2015-17).

Pablo Peralta de Andrés (@asteroideas): treballador social i mediador. Postgrau en Mediació (URL), Postgrau en Gestió de Grups (UPF-IDEC). Des del 2016 és tècnic de la Direcció d'Atenció i Acollida d'Immigrants de l'Ajuntament de Barcelona on, des del Pla "Barcelona Ciutat Refugi", dona suport a entitats amb les quals teixeix aliances, canalitza els oferiments de col·laboració i dirigeix els continguts del web ciutatrefugi.barcelona.
La seva trajectòria s'ha centrat en el treball comunitari a l'àmbit municipal: tècnic del Projecte RADARS a Barcelona, responsable del Servei de Mediació de Ripollet i al Servei de Mediació de Santa Coloma de Gramenet, entre d'altres.
Docent en Gestió de Conflictes, va ser l'impulsor del primer projecte de Mediació Penitenciària a Catalunya (CP Brians1) i forma part de la Xarxa per a la Mediació (@xarxamediacio) i Tèsera Mediació (@TeseraMediacio).

ARA A PORTADA

  • La nova Rodalies agafa forma sense un horitzó clar per trencar amb Renfe Bernat Surroca Albet
    La nova Rodalies agafa forma sense un horitzó clar per trencar amb Renfe
  • ERC assegura que la nova empresa de Rodalies garanteix la governança catalana: «Assolim més sobirania» Sara Escalera
    ERC assegura que la nova empresa de Rodalies garanteix la governança catalana: «Assolim més sobirania»
  • Iberia escull Barajas per reforçar les rutes internacionals i descarta el Prat tot i l'ampliació Marc Orts i Cussó
    Iberia escull Barajas per reforçar les rutes internacionals i descarta el Prat tot i l'ampliació
  • L'origen de la gran apagada va ser una central fotovoltaica d'Iberdrola a Badajoz Marc Orts i Cussó
    L'origen de la gran apagada va ser una central fotovoltaica d'Iberdrola a Badajoz
  • Mor Esperanza García als 50 anys, delegada de la Junta d'Andalusia a Catalunya i exdiputada del PP Marc Descals
    Mor Esperanza García als 50 anys, delegada de la Junta d'Andalusia a Catalunya i exdiputada del PP
Nació Digital
Contacta amb nosaltres
  • Informació corporativa

    • Reconeixements
    • Publicitat
    • Consulta tot l'equip
    • Totes les notícies publicades avui a Nació Digital
  • Legal

    • Avís legal
    • Privacitat i Cookies
    • Audiència certificada ComScore

Amb la col·laboració de:

  • Aguaita
  • Baix Montseny
  • Berguedà
  • Garrotxa
  • Girona
  • Granollers
  • La Torre del Palau
  • Lleida
  • Manresa
  • Osona
  • Ripollès
  • Rubitv
  • Sabadell
  • Sant Cugat
  • Solsona

Copyright © 2025 Nació Digital

Amb la tecnologia de New Script

  • Últimes notícies de Ramon Sanahuja i Pablo Peralta a Nació Digital
    • Canals
      • POLíTICA
      • SOCIETAT
      • ECONOMIA
      • CULTURA
      • INTERNACIONAL
      • ESPORTS
      • IMPACTE
      • NEXT
      • VIURE BE
      • EL DESPERTADOR
      • CRIAR
      • TELEVISIÓ
      • BRANDS
    • FOCUS
      • finançament
      • barcelona
      • sequera
      • habitatge
      • transparència
      • llengua
    • programes
      • Snooker
      • L'Elefant
      • Fata Morgana
    • newsletter
      • Bon dia
      • El Despertador
      • La Setmanada
      • Sopa de dades
      • Impacte
      • Nextletter
      • Criar
    • edicions
      • Catalunya
      • Baix Montseny
      • Berguedà
      • Camp de Tarragona
      • Garrotxa
      • Girona
      • Granollers
      • Lleida
      • Manresa
      • Osona
      • Ripollès
      • Rubí
      • Sabadell
      • Sant Cugat
      • Solsona
      • Terrassa
      • Terres de l'Ebre
  • Iniciar Sessió
  • Subscriu-t'hi
  • Newsletter
close

Alta Newsletter

Seleccioneu les newsletters que més us interessen i feu clic a 'Continuar'.

Bon dia Nació

Criar

El despertador

Impacte

Nextletter

close

Iniciar sessió

Has oblidat la contrasenya?

No tens compte a Nació Digital?

Crea'n un gratis
close

Crear compte

Periodisme en català, gràcies a una comunitat de gent com tu

Recuperar contrasenya

Introdueix l’adreça de correu electrònic amb la qual accedeixes habitualment i t’enviarem una nova clau d’accés.

close