15 de agost de 2026

Cerca Cercar | Newsletters Suscripcio a Newsletter |
Iniciar Sessió Logo Iniciar Sessió

Nació

ara mateix

10:30

  • Política
  • Societat
  • Opinió
  • Impacte
  • Next
  • Viure bé
  • El Món de la Tele
  • Criar
ara mateix
Ramon Sanahuja i Pablo Peralta
Ramon Sanahuja i Pablo Peralta

Ramon Sanahuja Vélez: director del Departament d'Atenció i Acollida d'immigrants de l'Ajuntament de Barcelona des de juliol de 2015, i actualment és també responsable de l'atenció de refugiats a la ciutat.
Al llarg dels anys ha ocupat diversos càrrecs directius de la ciutat en matèria d'immigració, interculturalitat, innovació social i cooperació internacional i ha estat responsable del Pla Intercultural de Barcelona (2009-2011).
Va ser president del Grup de Treball de Migracions d'Eurociutats representant a Barcelona (2009-2013).
Llicenciat en Ciències Econòmiques i Màster en Gestió Pública, ha participat com a docent en diferents Màsters i Postgraus en immigració (UAB, UB), així com en l'Acadèmia d’Immigració de la Universitat d'Oxford (2015-17).

Pablo Peralta de Andrés (@asteroideas): treballador social i mediador. Postgrau en Mediació (URL), Postgrau en Gestió de Grups (UPF-IDEC). Des del 2016 és tècnic de la Direcció d'Atenció i Acollida d'Immigrants de l'Ajuntament de Barcelona on, des del Pla "Barcelona Ciutat Refugi", dona suport a entitats amb les quals teixeix aliances, canalitza els oferiments de col·laboració i dirigeix els continguts del web ciutatrefugi.barcelona.
La seva trajectòria s'ha centrat en el treball comunitari a l'àmbit municipal: tècnic del Projecte RADARS a Barcelona, responsable del Servei de Mediació de Ripollet i al Servei de Mediació de Santa Coloma de Gramenet, entre d'altres.
Docent en Gestió de Conflictes, va ser l'impulsor del primer projecte de Mediació Penitenciària a Catalunya (CP Brians1) i forma part de la Xarxa per a la Mediació (@xarxamediacio) i Tèsera Mediació (@TeseraMediacio).

ARA A PORTADA

  • Els oasis del País Basc i Galícia: per què l'extrema dreta hi és irrellevant? Bernat Surroca Albet
    Els oasis del País Basc i Galícia: per què l'extrema dreta hi és irrellevant?
  • Vicenç Sanclemente reclama «un pacte contra la gentrificació» al pregó de les Festes de Gràcia Pau Espí Solé
    Vicenç Sanclemente reclama «un pacte contra la gentrificació» al pregó de les Festes de Gràcia
  • Reivindicar la vila en ple auge del turisme: «Sents que les festes de Gràcia no són les d'abans» Eloi Martí
    Reivindicar la vila en ple auge del turisme: «Sents que les festes de Gràcia no són les d'abans»
  • Què no et pots perdre de les Festes de Gràcia 2026: carrers guarnits, concerts i tota la programació Neus Climent
    Què no et pots perdre de les Festes de Gràcia 2026: carrers guarnits, concerts i tota la programació
  • «Les nostres arrels són cristianes i no es perdran mai» Pep Martí i Vallverdú
    «Les nostres arrels són cristianes i no es perdran mai»
Nació
Contacta amb nosaltres
  • Informació corporativa

    • Reconeixements
    • Publicitat
    • Consulta tot l'equip
    • Totes les notícies publicades avui a Nació
  • Legal

    • Avís legal
    • Privacitat i Cookies
    • Audiència certificada ComScore

Amb la col·laboració de:

Amic
naciodigital diaridesabadell diarideterrassa tarragonadigital elmondelatele criar
  • Aguaita
  • Baix Montseny
  • Berguedà
  • Garrotxa
  • Girona
  • Granollers
  • La Torre del Palau
  • Lleida
  • Manresa
  • Osona
  • Ripollès
  • Rubitv
  • Sabadell
  • Sant Cugat
  • Solsona

Copyright © 2026 Nació

Amb la tecnologia de OA Cloud

  • Últimes notícies de Ramon Sanahuja i Pablo Peralta a Nació
    • Canals
      • POLíTICA
      • SOCIETAT
      • ECONOMIA
      • CULTURA
      • INTERNACIONAL
      • ESPORTS
      • IMPACTE
      • NEXT
      • VIURE BE
      • EL DESPERTADOR
      • CRIAR
      • TELEVISIÓ
      • Contingut patrocinat
    • FOCUS
      • finançament
      • barcelona
      • sequera
      • habitatge
      • transparència
      • llengua
    • programes
      • Snooker
      • Úniqs
    • newsletter
      • Bon dia
      • El Despertador
      • La Setmanada
      • Sopa de dades
      • Impacte
      • Nextletter
      • Criar
    • edicions
      • Catalunya
      • Baix Montseny
      • Berguedà
      • Camp de Tarragona
      • Garrotxa
      • Girona
      • Granollers
      • Lleida
      • Manresa
      • Osona
      • Ripollès
      • Rubí
      • Sabadell
      • Sant Cugat
      • Solsona
      • Terrassa
      • Terres de l'Ebre
  • Iniciar Sessió
  • Subscriu-t'hi
  • Newsletter
close

Alta Newsletter

Seleccioneu les newsletters que més us interessen i feu clic a 'Continuar'.

Bon dia Nació

Criar

El despertador

Impacte

Nextletter

close

Iniciar sessió

Has oblidat la contrasenya?

No tens compte a Nació?

Crea'n un gratis
close

Crear compte

Periodisme en català, gràcies a una comunitat de gent com tu

Recuperar contrasenya

Introdueix l’adreça de correu electrònic amb la qual accedeixes habitualment i t’enviarem una nova clau d’accés.

close