Riells i Viabrea celebrarà el carnaval, amb una proposta diferent. L'edició d'enguany es reinventa per a poder seguir celebrant aquesta activitat plena de colors, a través d'internet. El Carnaval de Riells i Viabrea és una activitat amb un llarg recorregut on colles i comparses de la comarca de la Selva han format part any rere any. L'edició de l'any passat va tenir una participació de 650 inscrits de Riells i Viabrea, Hostalric, Massanes i Vidreres, entre altres municipis.
El Carnaval de Riells i Viabrea és un referent i per aquest motiu el consistori no ha volgut anul·lar aquesta festivitat. Per tal de dur a terme una activitat que s'adapti al compliment de les recomanacions sanitàries, s'ha decidit organitzar-ho en format online.
S'ha organitzat el Joc de Carnaval, un concurs de disfresses distribuït en 4 categories i de temàtica lliure. Els guanyadors de cada categoria es premiaran amb un val regal de 75 euros. Les inscripcions als participants estan obertes fins al 5 de febrer i els guanyadors es publicaran el pròxim 12 de febrer a través dels canals de comunicació oficials de l'Ajuntament.
[plantillacoronavirus]
El carnaval de Riells i Viabrea es celebra en format virtual
Les entitats organitzadores i l'Ajuntament han apostat per una proposta alternativa pel carnaval d'enguany
ARA A PORTADA
Publicat el 02 de febrer de 2021 a les 10:47
Actualitzat el 02 de febrer de 2021 a les 11:13
Et pot interessar
-
Torna Rebrot Teatre amb un musical pop-rock a Sant Celoni
-
Festes de Sant Miquel d'Hostalric 2025: programació i novetats
-
Palautordera vol ser el poble que més camina
-
Així era Menfis 3, la mítica discoteca del Montseny
-
Tall elèctric a 14 carrers de Sant Celoni aquest dimecres
-
Sant Celoni celebra 50 anys de l'Escola Pallerola amb una exposició