Riells i Viabrea celebra la Festa de Sant Martí 2022 el diumenge 13 de novembre a l'Abadia de Sant Martí de Riells. Entre la proposta d’activitats destaca el 25è aniversari per la commemoració de la mort de Mossèn Pere Ribot i Sunyer que començarà a les 11 del matí amb una missa, a continuació els parlaments institucionals i la inauguració del monòlit en homenatge a mossèn Pere Ribot i Sunyer i l’ofrena floral.
Entre les personalitats que s'espera la seva assistència hi ha monsenyor Sergi Gordo, Bisbe Auxiliar de Barcelona; Valentí Tenas, monjo de la Comunitat Monàstica de Montserrat; Joan Calvo, president de l'Amical de Mauthausen; Vicenç Villatoro, escriptor i periodista; Joan Domènech, historiador i escriptor; Xevi Planas, periodista i fundador de la revista musical Enderrock; Josep Maria Bagot, alcalde de Riells i Viabrea i Josep Montsant, escolà major de Mossèn Pere Ribot.
L'edició d'enguany combina cultura, activitats, jocs infantils i familiars tradicionals, música, el famós concurs d'allioli organitzat per l¡Associació de Veïns de Riells del Montseny, el dinar popular i la castanyada. El grup musical El president i l'alcalde dels baixmontsenyencs Marçal Calvet i Càndid Coll acompanyaran la jornada a primera hora de la tarda amb tocs d'humor, ironia i molta sàtira.
Riells i Viabrea dedica un monòlit a mossèn Pere Ribot i Sunyer
Cultura
El consistori commemora el 25è aniversari de la seva mort dins el marc de la Festa de Sant Martí
ARA A PORTADA
Publicat el
07 de novembre de 2022 a
les 14:22
Et pot interessar
-
Cultura
Torna el Festival Internacional de Pallasses al Circ Cric
-
Cultura
El taller que va canviar per sempre la ceràmica de Breda
-
Cultura
La casa de Filmax al Baix Montseny
-
Cultura
Fira Guilleries 2026 a Sant Hilari Sacalm: programació i novetats
-
Cultura
El Museu Etnològic del Montseny en imatges: com ha quedat?
-
Cultura
Novetats al Museu Etnològic del Montseny: ampliació i més «polivalència»
