Aquest dijous 14 de desembre s'ha presentat el llibre L'olor de la seva pell, darrera novel·la d'Alfons Cama. L'acte organitzat per l'Associació Cultural Frederica Montseny s'ha celebrat a la sala de plens de l'Ajuntament de Palau i, a banda de l'autor, també hi han participat Teresa Solé, directora de Ràdio Vitamènia, i l'alcalde de Santa Maria de Palautordera, Jordi Xena.
Els vestigis de la guerra han deixat empremta en els membres de la família Tibau. En Santi ens explica les emocions, els sentiments i les rancúnies que envolten el secret més ben guardat de la família. Sense seguir un ordre temporal, la veu interior del protagonista ens va desgranant passatges de la seva vida; des de la turmentada infantesa al Molí de Baix, a Artigues, fins a la inquieta Barcelona que es prepara per a la celebració dels Jocs Olímpics.
És la crua història d’una relació paternofilial marcada pel ressentiment provocat per uns fets inexplicables que, inevitablement, han forjat el caràcter sorneguer, a voltes desfermat, d’en Santi Tibau, mestre d’escola desencisat i amant de la bona literatura.