
El CD del Ball de Gitanes de Sant Celoni interpretat per l'orquestra La Principal del Ferro, dirigida per Josep Maria Aparicio, ja és a la venda després que aquest darrer divendres dia 25 de gener al vespre es presentés oficialment a la sala petita del teatre Municipal Ateneu on hi van assistir prop de dues-centes persones.
L’acte, organitzat per la colla del Ferro del Ball de Gitanes de Sant Celoni, va començar amb el concert Fantasia de les Gitanes de Sant Celoni, a càrrec del Conjunt de Música Tradicional de l'Escola Superior de Música de Catalunya (ESMUC) sota la direcció de Marcel Casellas.
Aquesta presentació ha estat un avançament del ball de Gitanes que tindrà lloc el pròxim diumenge 10 de febrer a la plaça de la Vila de Sant Celoni, com és tradició el diumenge de carnaval i que les colles del Ferro i del Filferro ja fa uns quants dies que estan assajant. El Ball de Gitanes de Sant Celoni té uns orígens ancestral i se sap que ja es ballava l'any 1767 i té músiques i balls propis.
