Urnes d'obra a Santa Maria de Palautordera

El XII Corcurs de Paletes, guanyat per Ramon Oliveres i Josep Ribes, torna a estar vinculat al procés dee transició nacional de Catalunya

Publicat el 13 d’octubre de 2014 a les 10:39
Actualitzat el 13 d’octubre de 2014 a les 11:37

Els guanyadors del Concurs de Paletes amb l'urna construïda Foto: Matty Cortès

El XII Concurs de Paletes de Santa Maria de Palautordera que organitza l'Associacio Terracuita de Santa Maria de Palautordera i que és una de les activitats més destacdes de l'Aplec del remei ha tornat a estar vinculat al procés de transició nacional que es viu a Catalunya i, en aquest cas a la consulta del 9-N. Les 10 parelles de paletes que hi van participar van haver de construir una urna de forma hexagonal i amb les quatre barres a la part frontal. En l'edició de l'any 2012 els concursants ja van haver de construir una estelada. La parella guanyadora, Ramon Oliveres i Josep Ribes van ser seguits d'Àngel Mir i Josep Maria Serra i en tercer lloc Josep Vidal i Miquel Olivart.


Paral·lelament també es va celebrar el XII Concurs de llançament de totxanes que en aquesta edició la categoria sénior la va guanyar Alexis Hortelano amb 21 metres (rècord de tota la història del concurs) i la primera sénior femenina va ser Alba Vallbé amb 16 metres. En la categoria júnior els guanyadors van ser Gerard Blanes amb 11,60 metres i Avuaiz amb un llançament d'11 metres.