El grup Till-Tall Teatre de Llinars del Vallès ja fa dies que està promocionant una nova edició de la representació de Veniu a mi. La Passió de Llinars, sense cap mena de dubte la més significativa de les que es puguin representar al Baix Montseny. Una Passió, amb guió i direcció de Reyes Barragán, escrita amb llenguatge fresc, actual i amb el tret diferencial que s'explica des d'un punt de vista femení.
La Passió de Llinars del Vallès aconsegueix un apropament entre el públic i els actors que permet descobrir de nou el missatge original de Jesús. Té, doncs, un aire de primer anunci cristià que li proporciona novetat i actualitat.
En aquesta edició 2022 es representarà els dies 2,3,9 i 10 d'abril a les cinc de la tarda al Teatre Auditori de Llinars del Vallès. Qui ho desitgi ja pot adquirir l'entrada. És la primera escenificació de la Passió des de l'inici de la pandèmia que es podrà fer amb tot l'aforament. L'any passat només van poder-hi participar vint actors i actrius, d'acord amb el protocol Covid. Enguany dalt de l'escenari ja n'hi participaran més d'una cinquantena.
[noticia]15943[/noticia]
La directora de l'obra, Reyes Barragán, explicava en una entrevista concedida a NacióBaixMontseny ara fa un any, la importància del punt de vista femení "En els Evangelis llegim clarament que les dones hi són però no se'ls dona nom. Se sap que hi anaven, que hi eren, que molts dels deixebles eren casats i algunes dones anaven amb Jesús".
[flaix]1181[/flaix]
«Veniu a mi. La Passió de Llinars del Vallès» es representarà quatre dies el mes d'abril
En aquesta edició 2022 el Teatre Auditori recupera tot el seu aforrament
ARA A PORTADA
Publicat el
12 de febrer de 2022 a
les 17:17
Actualitzat el
17 de febrer de 2022 a les
17:22
Et pot interessar
-
Els joves de Palautordera organitzen El Guirigall: festa, música i reivindicació
-
El Barça es fa fort a Palautordera: nova penya i una gran festa
-
Tornen les nits de música en directe a Sant Antoni de Vilamajor
-
El Museu de Cardedeu enforteix el vincle amb el modernisme i presenta estratègia fins a 2030
-
La Generalitat planeja fer arribar una nova línia de tren a Sant Celoni
-
Margarita Noguera, Hostalriquenca Il·lustre del 2026
