
El palauenc Joan Cañellas ha conduït la selecció estatal d'handbol a aconseguir la medalla de bronze del Campionat d'Europa d'Handbol que s'ha celebrat a Dinamarca i que avui ha derrotat Croàcia (29-28) en el partit pel tercer i quart lloc. El pivot de Santa Maria de Palautordera ha estat el màxim golejador del partit amb 8 gols (5 de penal) i ha estat l'autor del darrer gol de la selecció estatal que posava el 29-27 al marcador i, pràcticament, sentenciava el partit a menys d'un minut pel final.
Cañellas ha fet un molt bon partit, de fet ha fet un excel·lent europeu i amb els 8 gols d'avui acabarà com el "pichichi" de l'europeu amb 50 gols per davant de Gudjon Valur Sigurssson (44).
Cañellas, juntament amb els seus companys de selecció s'han deixat anar dintre del vestidor. El pivot palauenc ha penjat una foto al twitter @joancanellas dient en castellà "equipppp! #sombronze, bé que collons som els millors".
El campionat ha acabat avui amb la sorpresa de la selecció francesa que ha apallissat l'amfitriona Dinamarca per 41 a 32.