El president de la FCH a la presentació de «Keeper-Simulator» a Sant Esteve de Palautordera

És un simulador virtual -com un videojoc-, gràcies al qual el porter d'handbol fa els jocs d'entrenament al seu nivell

Publicat el 28 d’agost de 2017 a les 10:40

Aquest diumenge 27 d'agost s'ha presentat el Keeper-Simulator al pavelló Els Quatre Hereus de Sant Esteve de Palautordera. Es tracta d'una eina innovadora per a l'entrenament específic de porter @ s d'handbol. En realitat és un simulador virtual -com un videojoc-, gràcies al qual el porter fa els jocs d'entrenament al seu nivell. Per això és igual de vàlid per a un principiant de 6 anys com per a un veterà de 40. El simulador ha estat impulsat per Pau Ventura, la temporada passada entrenador del primer equip del CH Sant Esteve en el seu debut a Primera estatal.

A l'acte hi van assistir personalitats del món de l'handbol, com el president de la Federació Catalana i exporter internacional Jaume Fort. També hi havia porters de diferents edats i equips, a més d'un bon nombre d'entrenadors amb la finalitat de voler conèixer de prop les característiques d'aquesta eina innovador.

També van ser-hi presents dos porters, membres de l'equip de monitors de Handporters , de reconeguda trajectòria: Andrea de la Torre (KH-7 BM Granollers, Divisió d'Honor) i Jordi González (H Bordils, Divisió d'Honor Plata). Ells van ser els encarregats de jugar a simulador per mostrar al públic la varietat de jocs i opcions què disposa.

L'esdeveniment es va poder seguir en directe pel canal de Youtube d' Valonmano Amb V.

En finalitzar l'esdeveniment, va tenir lloc el sorteig d'un Keeper-Simulator PRO, que va anar a parar a mans de Jordi Solé, entrenador del Club Handbol Cerdanyola del Vallès.

Fins al proper 7 de setembre, Keeper-Simulator ha llançat una ofertes amb descomptes especials.