Per al dia 26 de febrer hi ha convocada l'Assemblea General Extraordinària de la Unió Esportiva Sant Celoni que haurà d'escollir el nou president de l'entitat. En aquest sentit, la Junta Electoral ha comunicat que s'han presentat tres candidatures que opten a presidir l'entitat futbolística.
Una de les candidatures està encapçalada per José Losada que integra en el seu equip per gestionar el club a Andrés Márquez com a vicepresident, Eduardo Rosa en qualitat de tresorer i Mari Carmen Sanz com a secretària.
Una altra de les candidatures és encapçalada per Cristóbal Moral i l'acompanyen Jesús Martín com a tresorer, Sergi Botella com a secretari i francisco José Moreno, Manel Rossell, Antoni Garcia, Amancio Pino, Claudio Asensio i David Gómez com a vocals.
La tercera de les candidatures que opta a la presidir la UE Sant Celoni és la que encapçala Antoni Pujals i amb ell ;ercedes Murio com a tresorera i Cristina Toribio de secretària.
Els tres candidats el dia 26 de febrer en el decurs de l'assemblea disposaran d'uns minuts per explicar el seu projecte. El cens electoral definitiu per poder votar i escollir el president de l'entitat està format per 251 persones.
José Losada, Cristóbal Moral i Antoni Pujals opten a la presidència de la UE Sant Celoni
Les eleccions tindran lloc en l'Assemblea General Extraordinària del dia 26 de febrer
ARA A PORTADA
Publicat el 14 de febrer de 2018 a les 00:00
Actualitzat el 14 de febrer de 2018 a les 09:27
Et pot interessar
-
Societat «Vam quedar incomunicats»: ecologistes i Montseny acorden l'arranjament d'un camí polèmic
-
Societat Palautordera vol ser el poble que més camina
-
Societat Riells es queixa: un cotxe queda atrapat en un pas inundat
-
Societat La carrossera Indcar d'Arbúcies integra Car-bus.net i produirà 650 minibusos el 2026
-
Societat Palautordera impulsarà un centre de salut al Senegal
-
Societat Riells i Viabrea estrena un servei de taxi municipal