Una resolució del Departament d'Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural estableix determinades restriccions per l'activació del Pla especial d'emergències per incendis forestals de Catalunya (INFOCAT), del Pla Alfa i la presència de perill molt alt o extrem en determinats municipis en el mapa de perill d'incendi forestal.
En aquest sentit, la guarderia del Parc Natural del Montseny i determinats ajuntaments de l'entorn natural han decidit tancar els accessos al Montseny pel risc extrem de foc forestal. Queden fora d'aquesta prohibició els veïns, residents, usuaris i serveis d'emergències.
La mesura serà vigent fins a les 00:00 hores del 25 d'agost i afecta els municipis d'Arbúcies, Breda, Riells i Viabrea, Sant Feliu de Buixalleu i Sant Pere de Vilamajor.
Alguns municipis del Montseny restringeixen l'accés al parc natural
La mesura s'ha pres per les condicions meteorològiques extremes i perill d'incendis forestals
ARA A PORTADA
Publicat el
24 d’agost de 2023 a
les 08:34
Et pot interessar
-
Societat
El sector de la construcció es troba a Sant Celoni per «detectar oportunitats»
-
Societat
Sant Hilari obrirà una oficina per millorar la vida de la gent gran
-
Societat
Usuaris de Renfe units contra el desgavell de l'R11: «Paguem dos cops per un servei deficient»
-
Societat
L'Hospital de Sant Celoni importa un mètode holandès per pal·liar les malalties neurodegeneratives
-
Societat
Enfrontament amb els Mossos a Vallgorguina: desnonen una mare i una filla
-
Societat
Sant Celoni reforma quatre passos inferiors a l'AP-7
