Els ajuntaments d’Arbúcies i Sant Hilari firmaran demà el conveni perquè ambdós municipis s’adhereixin al sistema tarifari integrat de l’ATM (Autoritat del Transport Metropolità). La signatura del document comportarà grans avantatges per als usuaris de transport públic, ja que el bitllet senzill per anar a Girona passarà de costar 8,45 euros, que és el que paguen ara els passatgers, a 3,50 euros.
A l’acte, que tindrà lloc a les 4 de la tarda a la sala de plens de l’Ajuntament d’Arbúcies, hi assistiran el director general de Transports i Mobilitat i president de l’ATMG, Pere Padrosa; el secretari d’Infraestructures i Mobilitat del Departament de Territori i Sostenibilitat, Ricard Font; el director de Serveis Territorials de Territori i Sostenibilitat de Girona i president del comitè executiu de l’ATMG, Josep Cortadellas; el cap de Servei de Transporst de Girona, Albert Carenys; l’alcalde de Sant Hilari, Albert Santaugini, i l’alcalde d’Arbúcies, Pere Garriga.
Arbúcies i Sant Hilari entraran a formar part dels municipis de la comarca de la Selva que ja gaudeixen d’un tracte diferenciat pel que fa a les tarifes del transport. A més, a banda de tenir descomptes en els bitllets senzills, els usuaris també podran adquirir títols de viatge com la T-10, la T-50/30 o la T-MES.
Arbúcies i Sant Hilari s'adheriran al sistema tarifari de l’ATM
Societat
El bitllet per anar a Girona passarà dels 8,45 que ara paguen els usuaris als 3,50 euros
ARA A PORTADA
Publicat el
04 de desembre de 2014 a
les 18:54
Et pot interessar
-
Societat
Del Montseny a l'espai: Pau Montplet, l'astrofotògraf que ha captivat la NASA
-
Societat
Fotogaleria: La nova piscina descoberta de Sant Celoni en imatges
-
Societat
Un poble del Montseny ofereix 10.000 euros a l'any per emprendre un nou bar a les piscines municipals
-
Societat
Sant Celoni inaugura «la millor piscina municipal de Catalunya»
-
Societat
Alliberen prop de 500 tritons del Montseny criats a Barcelona i Chester
-
Societat
Sant Celoni instal·la els nous contenidors tancats
