
Degut a les altes temperatures d’aquestes últimes setmanes, avui l’empresa que fa la recollida d’escombraries i reciclatge de Breda ha fet una neteja a fons de tots els contenidors de resta i orgànica amb la finalitat de reduir les possibles pudors que poden ocasionar els contenidors abans esmentats.
Així mateix, des de l’Àrea de Medi Ambient, el regidor Jaume Anglada, fa una crida als veïns a què cada cop es recicli més i millor, per tal de poder tenir els carrers més nets i que la gestió del servei sigui correcta.
En aquest sentit, Anglada explica que des de l’equip de govern es té la ferma voluntat de millorar el servei per evitar les màximes molèsties possibles, "és per això que avui s’ha fet aquesta neteja a fons, per tal d’estalviar possibles pudors als veïns", conclou el regidor de Serveis, Esports i Medi.