Els Mossos d'Esquadra, els vigilants de Riells i Viabrea, els Agents Rurals i grups de voluntaris segueixen buscant una sep pitó albina de dos metres de llarg que va fugir a començaments d'aquesta setmana d'una casa de la urbanització Júnior Park de Riells i Viabrea, tot i que els seus propietaris no han avisat la policia catalana fins ahir divendres, encara que els veïns de la zona pel que sembla sí que estaven avisats. Els mossos han obert diligències per desatenció a un animal salvatge als propietaris de la serp.
La situació ha provocat alarma social i moltes reaccions a les xarxes socials per part dels veÍns de Riells i Viabrea. Per una banda alguns comentaris censuren els fet de tenir animals d'aquestes característiques a casa i, per altra banda critiquen l'estat de brutícia de les parcel·les "cosa que facilitaria més la seva localització".
També hi ha contradiccions en algunes informacions sobre la serp desapareguda que campa per Riells i Viabrea es demana que qui doni alguna informació sobre la seva localització ho faci amb transparència amb la finalitat de no alarmar més la població i facilitar la seva localització.
Busquen una pitó que s'escapa d'una casa de Riells i Viabrea
La serp de dos metres de llarg va fugir fa cinc dies d'una casa de la urbanització Júnior park però fins ahir no es va avisar la policia
Ara a portada
Publicat el 10 d’agost de 2013 a les 18:02