L'Ajuntament de Sant Celoni amb el suport tècnic de la Diputació de Barcelona està redactant el Pla Local d'Habitatge que ha de definir les polítiques municipals en aquest àmbit per fer front als nous reptes pels propers anys. Una de les fases del Pla és el procés participatiu que ara comença i que vol recollir les aportacions de la ciutadania, entitats, professionals del sector, grups polítics i tècnics municipals.
Ara com ara ja s'han celebrat dues sessions participatives, una amb els grups polítics i una altra amb personal tècnic municipal. Queden pendents tres sessions més, amb tècnics, immobiliàries i constructors, amb el món associatiu i, finalment, amb la ciutadania en general, a partir del 30 de novembre, a les 20 h a la sala Bernat Martorell de Can Ramis.
Tota la informació sobre aquest procés participatiu del Pla Local d'Habitatge es pot consultar a www.santceloni.cat/participa on també hi ha un qüestionari per recollir opinions i propostes sobre la matèria.
Comença el procés participatiu del Pla Local d'Habitatge a Sant Celoni
Ha de definir les polítiques municipals en aquest àmbit per fer front als nous reptes pels propers anys
ARA A PORTADA
Publicat el 18 de novembre de 2021 a les 17:30
Actualitzat el 18 de novembre de 2021 a les 22:09
Et pot interessar
-
Societat Palautordera vol ser el poble que més camina
-
Societat Riells es queixa: un cotxe queda atrapat en un pas inundat
-
Societat La carrossera Indcar d'Arbúcies integra Car-bus.net i produirà 650 minibusos el 2026
-
Societat Palautordera impulsarà un centre de salut al Senegal
-
Societat Riells i Viabrea estrena un servei de taxi municipal
-
Societat Anuncien una inversió de tres milions d'euros al Castell d'Hostalric