La reivindicació per aconseguir un pediatre d'urgències a l'Hospital de Sant Celoni ha arribat fins la conselleria de Salut. Aquest dijous, el col·lectiu Mares del Baix Montsenmy que ha impulsat la campanya, amb l'alcalde de Sant Celoni, Francesc Deulofeu i la regidora de Comunitat Magalí Miracle, s'han reunit amb el conseller de Salut, Toni Comín, per fer-li arribar els motius i la necessitat de disposar d'aquest servei a l'Hospital de Sant Celoni.
Les informacions que transmeten des del col·lectiu és que el conseller s'ha compromés a estudiar-ne la viabilitat així com tenir números concrets de persones que utilitzen el servei d'urgències a Sant Celoni i quants infants són derivats a l'Hospital de Granollers.
I mentre esperen la resposta de la conselleria, ja s'està preparant la caminada reivindicativa del proper 2 d'abril. La marxa sortirà a dos quarts d'onze de la plaça de la Vila de Santa Maria de Palautordera i acabarà a la plaça de la Vila de Sant Celoni cap a migdia.
Comín es compromet a estudiar el cas del pediatre d'urgències a Sant Celoni
Societat
El col·lectiu Mares del Baix Montseny i l'alcalde de Sant Celoni s'han reunit amb el conseller de Salut
ARA A PORTADA
-
-
-
Societat Calors extremes per fi de curs a onze centres del Montseny: «Hem dut ventiladors de casa» Bernat Castanyer Colomer
-
Política El Baix Montseny consolida la política lingüística: «El català és una prioritat» Bernat Castanyer Colomer
-
Successos Tres focs en una setmana a Sant Celoni: «La prevenció és responsabilitat de tots» Bernat Castanyer
Publicat el
18 de març de 2016 a
les 23:00
Et pot interessar
-
Societat
El Regne Unit condecora Arbúcies en l'aniversari del pitjor accident aeri de Catalunya
-
Societat
Mor Maria Canaleta, l'àvia centenària que va recuperar una ratafia del Montseny
-
Societat
Plaga de mosques a Hostalric: retiren els residus infestats de la zona zero
-
Societat
Tanca Can Guerris, la històrica botiga de vetes i fils: «Sant Celoni ens ha estat fidel»
-
Societat
El Baix Montseny en alerta per risc d'incendi aquest Sant Joan
-
Societat
La plaga de mosques d'Hostalric obliga a tancar alguns negocis
