«De cop!» primera cançó del disc del grup vocal Jarks

El celoní Ernest Garrido participarà de la presentació quer tindrà lloc el 13 de maig

Publicat el 05 de maig de 2016 a les 22:00
El grup vocal Jarks, tercer a la darrera edició del programa concurs musical de TV3 Oh Happy Day, i en el qual el celoní Ernest Garrido és un dels setze integrants ha fet pública la primera cançó del seu primer disc 4x4 que es presentarà a la sala Razzmatazz divendres de la setmana vinent 13 de maig. La cançó porta per títol De cop! i és una de les set cançons noves originals i inèdites que es podran trobar en el disc. Les altres quatre cançons que completen l'àlbum són versions cantades en el programa televisiu.

Ernest Garrido ha explicat recentment a NacióBaixMontseny que la coreografia que acompanyarà les actuacions en directe del disc és totalment novedosa "amb una barreja d'espectacularitat, gran show, molta força i de gran format".

El disc encara no és a la venda perquè el tret de sortida es vol donar al Razzmatazz, però sí que es poden adquirir les entrades per anar al concert.