Mossos d’Esquadra de la comissaria de Santa Coloma de Farners han detingut, aquesta matinada, un home de 33 anys, i veí de Riells i Viabrea com a presumpte autor d’un delicte de lesions i d’un delicte de robatori amb violència en casa habitada.
Els fets es remunten a aquesta mateixa nit, quan faltaven pocs minuts per mitjanit. Un matrimoni es trobava dormint al seu domicili de Riells i Viabrea, quan s’han despertat en sentir uns sorolls, ja que algú havia entrat en el domicili després de forçar la porta principal. L’home s’ha encarat amb el lladre però no ha pogut evitar que el colpegés diverses vegades amb un pal. Instants més tard, el delinqüent ha marxat sense sostreure res.
Ràpidament, quan la dona ha pogut donar avís al telèfon d’emergències 112, els Mossos d’Esquadra han fet una recerca per la zona i han pogut detenir, cap a la una de la matinada, el presumpte autor de l’agressió amagat a escassos metres de l’entrada de la urbanització. El lladre, que ha llençat un ganivet que han pogut recuperar els agents, és un veí del mateix poble amb diversos antecedents policials per fets similars.
Cal destacar que la víctima ha estat traslladada a un centre hospitalari on ha estat intervingut quirúrgicament.
De la investigació policial dels fets se'n fa càrrec la Unitat Territorial d’investigació de Girona que diumenge passarà el detingut a disposició dels jutjats de Santa Coloma de Farners.
