Gràcies a la col·laboració ciutadana, la Policia Local de Santa Maria de Palautordera i Mossos d’Esquadra de Sant Celoni, van detenir ahir a la tres persones, dos homes i una dona amb domicili a Barcelona, que presumptament intentaven robar en una casa de la urbanització Can Bosc.
Fonts policials han assenyalat que l’operació va ser molt ràpida, cap a tres quarts de cinc de la tarda després que una veïna alertés la Policia Local que algunes persones intentaven accedir a una casa de la urbanització.
L’avís va ser clau per poder muntar l’operatiu, juntament amb els Mossos d’esquadra, molt ràpidament controlant les sortides de la urbanització i evitar que els presumptes lladres poguessin accedir a la casa ja que van ser descoberts i detinguts quan intentaven fugir.
Detingudes tres persones en una urbanització de Santa Maria de Palautordera
Una operació conjunta de la Policia Local de Santa Maria de Palautordera i Mossos d'Esquadra de Sant Celoni contra dos homes i una dona que presumptament volien robar en una casa de Can Bosc
ARA A PORTADA
-
"Són 50 històries d'esforç, passió i talent a la comarca del Baix Montseny" Bernat Castanyer Colomer
-
-
-
La Unesco avaluarà les catifes de flors d'Arbúcies per ser patrimoni de la humanitat Bernat Castanyer
-
Aquest és el poble del Montseny que fa la Festa Major de la carn a la brasa Bernat Castanyer Colomer
Publicat el 09 de gener de 2019 a les 11:58
Actualitzat el 12 de gener de 2019 a les 08:18
Et pot interessar
-
Societat Masies, boscos i arbres centenaris: dues rutes de natura al peu del Montseny
-
Societat El poble de Montseny avança cap a l'autosuficiència energètica
-
Societat Per què van tapar la piscina municipal de Sant Celoni?
-
Societat Anuncien 164.000 euros en ajudes per recollir aigua pluvial en masies del Montseny
-
Societat Dos joves de Vilamajor al podi d'un campionat mundial de bici trial
-
Societat Troben ratolins al Turó de l'Home, a més altitud que mai a Catalunya