Dues patrulles dels Mossos d'Esquadra han pogut detenir aquest matí un home mentre estava cometent el robatori d'un comptador d'aigua en un domicili de la urbanització Can Puigdemir. La vigilant de Vallgorguina, juntament amb un veí, han detectat aquesta persona i han avisat la policia catalana. A la furgoneta que portava se li ha localitzat eines i sis comptadors més que també s'havien sostret a altres cases.
Els primers indicis que passava alguna cosa anomal amb l'aigua a Can Puigdemir el va detectar una veïna ahir a la tarda quan va arribar a casa seva i va avisar la companyia concessionària Sorea per una possible avaria. Va ser llavors que es van adonar que algú havia robat el flexo del comptador que connecta amb l'habitatge. El fet es va denunciar als Mossos d'Esquadra.
La cosa, però, no ha acabat aquí ja que, aquest matí altres veïns de la urbanització s'han trobat també sense aigua a casa seva. En aquest cas els havien robat el comptador. Es téconeixença de sis casos, però podrien ser més perquè en aquesta urbanització hi ha cases que són segones residències.
Detingut un home a Vallgorguina mentre robava comptadors d'aigua
Com a mínim s'ha detectat el robatori en sis domicilis de la urbanització Can Puigdemir
ARA A PORTADA
Publicat el
18 de maig de 2021 a
les 10:57
Et pot interessar
-
Societat
L'aigua de Gualba torna a ser potable després de més de mig any
-
Societat
Humana anuncia la retirada de contenidors de roba a pobles del Montseny
-
Societat
Endesa crea una «anella elèctrica» a Sant Hilari per reforçar el servei
-
Societat
La PAHC Baix Montseny alça la veu: «Exigim un ús immediat dels pisos i blocs buits»
-
Societat
«La residència de Sant Celoni serà una realitat, algú ho havia de fer»
-
Societat
Més de 120 persones a la xerrada de la regularització de migrants a Sant Celoni
