Aquest diumenge la sala gran del Teatre Municipal Ateneu de Sant Celoni ha estat una vegada més l'escenari on s’ha desenvolupat la gala del 9è Guardó Indaleci a la implicació novena edició ha recaigut a Maria Costa Vilatimo, de 97 anys i Maria Gesa Ubiergo, de 90 anys, totes dues voluntàries encara en actiu de Creu Roja Sant Celoni i Baix Montseny.
Fa més de 25 anys que fan de voluntàries i segueixen col·laborant tant com poden a Creu Roja. Principalment es dediquen a les campanyes de recollida d'aliments i treballs a la residència i al Centre de Suport Social de Santa Maria de Palautordera.
El Guardó Indaleci a la Implicació Social destina els beneficis a l'Associació Neurològica Baix Montseny, que és la impulsora de l'acte i d'altres entitats socials i solidàries de la comarca baixmontsenyenca. De fet, aquest guardó té l'objectiu de reconèixer la feina del voluntariat social.
El 9è Guardó Indaleci per a dues voluntàries de Creu Roja Sant Celoni
Societat
Són Maria Costa Vilatimo, de 97 anys i Maria Gesa Ubiergo, de 90 anys, totes dues voluntàries encara en actiu
ARA A PORTADA
Publicat el
19 de novembre de 2018 a
les 08:34
Actualitzat el
19 de novembre de 2018 a les
08:54
Et pot interessar
-
Societat
Palautordera s'activa contra la violència de gènere pel 25N
-
Societat
Menjar senglar, la delícia oblidada del Montseny
-
Societat
L'ANC es mobilitza pel català a l'Hospital de Sant Celoni
-
Societat
Inauguren un nou Espai Jove en un bar històric de Sant Hilari
-
Societat
Hostalric acull el projecte de la Gasol Foundation contra l'obesitat infantil
-
Societat
El millor panettone de l'Estat és català: on es pot comprar?
