El Dia de la Memòria tornarà a repicar campanes per Verdaguer

El dia 8 de juny, campanars d'arreu del territori homenatjaran el poeta i tots els defensors de la llengua i la cultura catalanes | El campanar romànic de Sant Pere de Vilamajor l'únic del Baix Montseny |El centre neuràlgic serà Olost, a la comarca d'Osona

Publicat el 01 de juny de 2014 a les 17:51
Campanar romànic de Sant Pere de Vilamajor Foto: Jordi Purtí

Resta només una setmana per a la celebració de la tercera edició del Dia de la Memòria . Aquesta diada, que té la voluntat d'homenatjar Jacint Verdaguer i totes aquelles persones que han defensat la llengua i la cultura catalanes, consisteix en un repic de campanes que tindrà lloc arreu del territori el proper diumenge 8 de juny a les 19 hores de la tarda.

A dia d'avui, més d'una cinquantena de campanars i més de dues-centes persones i entitats ja s'han adherit a la commemoració. Una de les novetats de l'edició d'enguany és que la diada tindrà un punt de referència geogràfic molt definit, concretament, a la població d'Olost , a la comarca en procés de reconeixement del Lluçanès, actualment a Osona. Aquesta localitat gaudirà d' activitats de tota mena : recitals de poesia, concerts de corals o concerts de cantautors. En aquest vídeo , l'alcalde d'Olost també convida a tothom a participar-hi.