El Sound Celoni escull els grups dels Tastets Musicals i escenari petit de Festa Major

També homenatge Charlie Alfaras, mort fa un any

Publicat el 15 de juliol de 2016 a les 07:06
Sant Celoni va omplir els seus carrers de bona música, bon ambient i molta gent a la 7a Fira de Música al Carrer, Sound Celoni, que es va celebrar el passat dissabte 9 de juliol, i on es van poder escoltar, ballar i gaudir de tot tipus de formacions i maneres d'entendre la música gràcies a la participació dels vint-i-dos grups inscrits.

Enguany al Sound Celoni es van seleccionar els grups que tocaran als Tastets Musicals que s'organitzen des de la Biblioteca, així com els grups que actuaran a l'escenari petit de l'espai barraques de Festa Major. Així, un jurat escollit per l'organització va triar pels Tastets Musicals els grups Entremonts, Jey River and the Fishbones, Sambà de festa i Kookaburra. Els seleccionats per la Festa Major van ser Trifuson, El Conjunt de la TMB, La Bestia Band, Les Cireretes i El Capità Pilgrim. No obstant, no tots els grups podran participar i s'han fet canvis a la programació final.

Sound Celoni va finalitzar amb un sopar de tapes i amb el concert del grup Lluís Gómez Bluegrass Trio al carrer Major de Dalt. També hi va haver un moment per un petit homenatge per Charlie Alfaras, que ens va deixar un any.

La programació final queda de la següent manera:
Tastet Musical: dilluns, 29 d'agost Entremonts, dimarts, 20 d'agost Jey River ant the Fishbones; dimecres, 31 d'agost Llum Pepa & the beats (Kookaburra no podrà actuar) i dijous, 1 de setembre Sambà de festa.

Festa Major (escenari petit de l'espai barraques): issabte, 3 de setembre: El Conjunt del TMBd, Les Cireretes, La Bestia Band, Trifuson i una cinquena banda sorpresa ja que El Capità Pilgrim no podrà actuar.
 

Charlie Alfaras recordat en el Sound Celoni 2016 Foto: Miquel Comas Dorca