Els Bombers de la Generalitat no han trobat anomalies en les lectures del servei de gas de la casa de colònies de Fogars de Montclús, en ple Parc Natural del Montseny, d'on s'han hagut d'evacuar 58 menors i nou monitors per intoxicació lleu de monòxid de carboni. Segons ha explicat el cos, han buscat la possible fuita i han comprovat que "els valors en les lectures són normals i correctes".
S'han revisat entre altres diverses instal·lacions com les dutxes o la piscina exterior i no s'ha trobat encara la possible causa. El cos havia activat deu dotacions per atendre el cas i buscar l'origen de la intoxicació, que ha obligat a traslladar 34 menors i quatre monitors a centres hospitalaris en observació.
Els Bombers no troben anomalies a les lectures del gas de la casa de colònies del Montseny
Societat
S'han revisat entre altres diverses instal·lacions com les dutxes o la piscina exterior i no s'ha trobat encara la possible causa
ARA A PORTADA
Publicat el
30 d’agost de 2021 a
les 15:21
Actualitzat el
30 d’agost de 2021 a les
15:42
Et pot interessar
-
Societat
Breda dedicarà una jornada als infants amb càncer
-
Societat
Vilalba Sasserra lluita contra la paràlisi: «Podem perdre més de 160.000 euros»
-
Societat
Adif suprimirà l'últim pas de nivell de Llinars del Vallès
-
Societat
Sant Hilari tanca la Festa Major amb «bon balanç» i una detenció
-
Societat
Sanofi s'acomiada del Montseny: Adamed Pharma aterra a Riells
-
Societat
Nou èxit del Montseny a Amèrica: Àlex Palou s'imposa a la IndyCar
