Els cigarrets electrònics no es podran fumar en espais públics
El Parlament en regularà l'ús inspirant-se en la Llei del tabac
ARA A PORTADA
Publicat el
02 de novembre de 2013 a
les 21:43
El Parlament de Catalunya regularà l'ús dels cigarrets electrònics, després que la Societat Espanyola de Pneumologia i Cirurgia Toràcica hagi alertat de la manca de proves sobre els efectes del seu ús a llarg termini. Segons ha explicat el director general de l'Agència de Salut Pública, Antoni Mateu, a Catalunya Ràdio, el text normatiu podria ser molt similar al de l'actual llei del tabac. Per tant, com les cigarretes convencionals, els e-cigarrets tampoc es podrien fumar en llocs i edificis públics. La nova normativa es basarà en les conclusions del document sobre els cigarrets electrònics que presentarà en pocs dies el Consell Assessor del Tabaquisme.
Escull Baix Montseny com la teva font preferida de Google
Et pot interessar
-
Societat
Cada cop més implicats: Sant Celoni reforça el Voluntariat per la Llengua
-
Societat
Dues dones montsenyenques arriben als 100 anys aquest juny
-
Societat
Sant Celoni restaura la Tordera al polígon Molí de les Planes
-
Societat
Afadis Baix Montseny organitza la 1a Jornada Ludicoesportiva Joan Vilajuana a Sant Celoni
-
Societat
L'Escola Ginebró de Llinars estrenarà FP d’Integració Social amb pràctiques remunerades
-
Societat
Les millors fotos de la Trail Guilleries 2026: èxit hilarienc i 1200 participants
