Els Mossos d'Esquadra han desallotjat al voltant de les 10 de la nit els activistes de la PAHC Baix Montseny i de l'Assemblea d'Habitatge Digne de Palau que des d'aquest matí eren dintre la sucursal del BBVA de Sant Celoni amb la intenció de passar-hi la nit i estar-hi fins aturar els 20 desnonaments que afecten 45 famílies de diverses famílies de municpis del Baix Montseny, tal com ja hem informat a NacióBaixMontseny. Tot i amb això, des d'aquestes plataformes es preparen altres accions i, la més immediata, una roda de premsa convocada per demà al matí amb la que s'espera la presència dels alcaldes, o almenys una representació, dels que han signat una carta dirigida a Haya Real State, la immobiliària que gestiona els habitatges del fons voltor del BBVA.
Aquesta carta, que ja circula per les xarxes socials, es donarà a conèixer demà a la premsa i en la qual els alcaldes que l'han signada expressen la seva preocupació pels desnonaments programats i recorden que en alguns casos van ser tractats fa uns mesos a l'espera de trobar alguna sortida viable pels afectats però "ha passat el temps i no s'ha negociat res". Els alcaldes demanen a Haya Real State que s'aturin els desnonaments fins que hi hagi una alternativa d'habitatge per les famílies afectades "ja sigui a través d'un lloguer social o un concurs de les administracions, Generalitat de Catalunya o ajuntaments".
D'altra banda, consideren que és estrictament necessari que com a administració local puguin tenir una "comunicació directa, àgil i fluïda amb la seva entitat per poder negociar el que calgui". La carta està signada per l'alcaldessa de Sant Pere de Vilamajor, Pamela Isús; i pels alcaldes de Sant Celoni, Raül Garcia; Santa Maria de Palautordera, Jordi Xena; Llinars del Vallès, Martí Pujol; Riells i Viabrea, Josep Maria Bagot; i de Cardedeu, Enric Oliver.
Els Mossos d'Esquadra desallotgen els activistes de la PAHC que volien passar la nit al BBVA de Sant Celoni
Els alcaldes de diversos municipis del Baix Montseny demanen per carta a Haya Real State, la immobiliària que gestiona els habitatges del fons voltor del BBVA, que s'aturin els desnonaments
ARA A PORTADA
Publicat el
28 d’octubre de 2019 a
les 21:40
Et pot interessar
-
Societat
Arxiven la causa de corrupció contra un exalcalde de Sant Hilari
-
Societat
Creix el malestar dels carters al Montseny: «Als caps no els importa si els paquets arriben bé»
-
Societat
El tram més perillós de l'AP-7 és al Baix Montseny
-
Societat
Adverteixen de processionària del pi a Vilamajor
-
Societat
Comencen les obres a la drecera de Sant Celoni a Palautordera
-
Societat
«La pàtria són les persones»: Pere Aragonès inaugura el Centre de Debats del Baix Montseny
