Tres dotacions dels Bombers de la Generalitat han treballant en un nou accident que hi ha hagut aquest divendres al vespre dintre del túnel d'entrada de la Porta de Ponent de Sant Celoni en el carrer Doctor Trueta en el qual s'hi han vist implicats dos turismes, un dels quals ha bolcat. Fonts dels bombers han assenyalat que una persona ha quedat atrapada i hi ha tres persones ferides de diversa consideració, una de les quals ha estat evacuada a l'Hospital de Granollers. Les altres dues a l'Hospital de Sant Celoni.
Fonts de la Policia Local, han assenyalat que un dels conductors ha donat positiu penal en el control d'alcoholèmia que se li ha fet posteriorment. L'accident ha estat molt espectacular ha provocant importants retencions de circulació ja que aquest túnel és el d'entrada a Sant Celoni pels que venen de la C-35 o del centre comercial Altrium. També està provocant retencions en el mateix carrer Doctor Trueta un carrer d'entrada i sortida del poble. Al lloc de l'accident s'hi han traslladat com és habitual els Bombers de la Generalitat, el Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM), Mossos d'Esquadra i Policia Local de Sant Celoni.
Aquest és, que s'hagi fet públic, el quart accident en aquesta zona i a molts pocs metres del punt on hi ha hgut l'accident aquest vespre el passat dia 3 de desembre hi va haver un accident mortal.
Espectacular accident dintre del túnel de l'entrada de la Porta de Ponent de Sant Celoni
Tres ferits de diversa consideració i dos vehicles implicats, un dels quals ha bolcat
ARA A PORTADA
Publicat el
14 de desembre de 2018 a
les 21:35
Actualitzat el
15 de desembre de 2018 a les
10:43
Et pot interessar
-
Societat
El mercat de Sant Celoni canvia d'ubicació a causa de les grans obres del clavegueram
-
Societat
Venen un hotel històric al cor del Montseny: «Té un gran potencial»
-
Societat
Creix l'àrea de mobilitat Montseny-Guilleries: avantatges i busos més barats
-
Societat
Més de 120.000 euros per reforçar els camins forestals de Sant Pere de Vilamajor
-
Societat
Vista espectacular i poesia: recuperen un mirador del Montseny a Vallgorguina
-
Societat
Cardedeu reurbanitza tres carrers: terminis i afectació
