Un vianant ha resultat ferit greu en ser atropellat per una motocicleta a la C-35, a l'altura de la Batllòria -el punt quilomètric 62-. Segons han detallat fonts del Servei d'Emergències Mèdiques (SEM), han rebut l'avís a les 16.57 hores d'aquest dijous.
La víctima ha estat traslladada amb l'helicòpter del SEM a l'Hospital Josep Trueta de Girona. Fins al lloc s'hi han desplaçat tres unitats dels Mossos d'Esquadra i també el mateix nombre d'ambulàncies.
Precisament, en aquest punt hi ha iniciada la licitació per a la construcció d'una rotonda, per part del Departament de Territori i Sostenibilitat. L'objectiu d'aquests treballs és millorar l'encreuament entre les vies C-35 i la GI-552, a Riells i Viabrea. Està previst que les obres comencin la tardor vinent, amb un termini d'execució de 10 mesos, i compta amb un pressupost d'1,3 milions d'euros.
Ferit greu un vianant en ser atropellat per una motocicleta a la Batllòria
La víctima l'han traslladat amb helicòpter a l'Hospital Josep Trueta
ARA A PORTADA
Publicat el 14 d’agost de 2020 a les 12:31
Actualitzat el 14 d’agost de 2020 a les 12:49
Et pot interessar
-
Societat Així seran els nous pisos protegits de Sant Celoni
-
Societat Cardedeu instal·la sensors per analitzar la qualitat de l'aire
-
Societat Palautordera es prepara contra els incendis
-
Societat Dos joves de Palautordera brillen a la Lliga Nacional de Karate
-
Societat Càrregues dels Mossos a l'AP-7 a Sant Celoni durant una manifestació propalestina
-
Societat L'atletisme a Sant Celoni celebra 50 anys d'història