Uns lladres han robat, la matinada d'aquest dimarts, un caixer automàtic d'una entitat bancària de Riells i Viabrea. Ha estat literalment així, han arrencat tota la façana on es trobava el dispensador de diners -es desconeix la quantia sostreta-.
Així ho han informat fonts dels Mossos d'Esquadra a NacióBaixMontseny, detallant que han rebut l'avís a les sis de la matinada, gràcies a l'alerta d'un testimoni. Les mateixes fonts han admès que no és un modus operandi habitual, però que ja se l'havien trobat.
En aquest sentit, han apuntat el possible ús d'una grua per sostreure tota la zona on es trobava el caixer automàtic. La Unitat d'Investigació Criminal de Girona ja ha obert una investigació per descobrir el o els responsables del robatori.
La sucursal bancària es troba a l'entrada del municipi, al trencant de la C-35 i just davant té un petit aparcament, cosa que permet una certa maniobra i mobilitat de vehicles.
FOTO Uns lladres arrenquen un caixer automàtic sencer a Riells i Viabrea
Els Mossos estan investigant el robatori
ARA A PORTADA
Publicat el
18 d’agost de 2020 a
les 12:33
Actualitzat el
19 d’agost de 2020 a les
14:59
Et pot interessar
-
Societat
L'aigua de Gualba torna a ser potable després de més de mig any
-
Societat
Humana anuncia la retirada de contenidors de roba a pobles del Montseny
-
Societat
Endesa crea una «anella elèctrica» a Sant Hilari per reforçar el servei
-
Societat
La PAHC Baix Montseny alça la veu: «Exigim un ús immediat dels pisos i blocs buits»
-
Societat
«La residència de Sant Celoni serà una realitat, algú ho havia de fer»
-
Societat
Més de 120 persones a la xerrada de la regularització de migrants a Sant Celoni
