Catalunya ha patit entre aquest diumenge i dilluns l'increment més gran de positius per coronavirus des que va començar la crisi. En les últimes 24 hores s'han registrat 491 casos nous -un 54% més dels que hi havia comptabilitzats fins al moment-, que disparen la xifra total de contagis a 1.394. D'aquests, un total de 74 estan greus i 81 són professionals sanitaris.
L'últim balanç del Departament de Salut també actualitza el total de morts i l'eleva fins a les 18, sis més que aquest diumenge. D'aquestes sis, cinc són del brot d'Igualada: dues dones de 78 i 67 anys i tres homes de 85, 84 i 85 anys, tots amb factors de risc abans de contraure la malaltia.
Pel que fa a l'altra víctima mortal, es tracta d'una dona de 78 anys, resident al Baix Llobregat, que també tenia factors de risc associat.
[noticiadiari]2/197029[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198343[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198401[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/197894[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198165[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198064[/noticiadiari]
Gairebé 500 casos en 24 hores: Catalunya frega els 1.400 contagiats i ja suma 18 morts
Societat
El d'aquest dilluns ha estat l'increment més gran de nous positius al país des que va començar el brot de coronavirus
ARA A PORTADA
Publicat el
16 de març de 2020 a
les 21:12
Et pot interessar
-
Societat
Aplec de Santa Susanna 2026: gastronomia i tradició a Vilamajor
-
Societat
Nou simulacre de risc químic al Montseny: quatre pobles afectats
-
Societat
Sant Hilari estrena una oficina per atendre les persones grans
-
Societat
Cànoves transformarà la vella Rectoria en un centre cívic
-
Societat
Sant Hilari retirarà tots els contenidors aquest octubre
-
Societat
Com serà el nou CAP de Sant Celoni?
