Els veïns d'Hostalric ja han dit la seva en la convocatòria dels pressupostos participatius que es va portar a terme entre els dies 17 i 23 de desembre de l'any passat. La proposta guanyadora, condicionament de tots els espais naturals i usos del Parc Güell, absorbirà el total del pressupost que s'havia destinat als Pressupostos Participatius 2018, 60.000 euros, ja que la partida que es va preveure per a l'execució de la millora del Parc Güell és del mateix import.
El Parc Güell, situat al costat del nucli antic de la vila, és un espai natural molt emblemàtic i especialment estimat pels veïns i veïnes.
Durant el període de votacions del pressupostos participatius 2018, han votat 329 persones, de les quals 285 ho han fet online mitjançant l'App gratuïta "Hostalric al mòbil" i la resta ho han fet presencialment a l'Ajuntament, pel sistema tradicional d'urna.
Hostalric dedicarà els pressupostos participatius als espais naturals i usos del Parc Güell
Societat
Del 17 al 23 de desembre, els veïns i veïnes d’Hostalric van poder votar entre les 10 propostes que es van fer des de l'Ajuntament
ARA A PORTADA
Publicat el
04 de gener de 2019 a
les 08:06
Et pot interessar
-
Societat
Del Montseny al tren d'Abu Dhabi: nova fita d'una empresa de Palautordera
-
Societat
L'Hospital de Sant Celoni amplia la flota per afrontar emergències a la muntanya
-
Societat
El voltor «més tímid» de Catalunya es recupera al Montseny
-
Societat
Tres pobles del Montseny recullen més de 20.000 euros per Veneçuela
-
Societat
Macropistes d'escalèxtric i 24 hores de curses a Llinars
-
Societat
500 bosses de brossa al dia: pobles del Montseny diuen «prou» a l'incivisme
