La tradicional caminada Crematorrons de Riells i Viabrea celebrada aquest darrer diumenge 16 de gener ha aplegat 150 persones participants. L'activitat l'organitza l'Ajuntament del municipi amb la col·laboració de la Penya Barcelonista de Riells i Viabrea.
La caminada va començar al Centre Cultural la Casa Nova de Can Plana i va trancórrer pels camins que pugen fins l'antiga masia de Can Plana. En total, uns 7,5 km que van servir per cremar els torrons nadalencs. També hi havia una rura alternativa de 4 km. Durant tot el recorregut hi havia dos punts d'avituallament. L'arribada va ser al mateix Centre Cultural, on els assistents han pogut gaudir d'un esmorzar popular a càrrec de la Penya Barcelonista de Riells i Viabrea.
En acabar, es va celebrar un sorteig entre els participants amb dues categories, la infantil i l'adulta. La Crematorronos es va fer tot seguint les mesures sanitàries. Per evitar aglomeracions, la sortida dels participants es va fer de forma esglaonada des de les 9 fins dos quarts d'onze del matí.
La Crematorrons de Riells i Viabrea aplega 150 participants
L'activitat l'organitza l'Ajuntament del municipi amb la col·laboració de la Penya Barcelonista
ARA A PORTADA
Publicat el 18 de gener de 2022 a les 08:30
Et pot interessar
-
Societat Presenten un pla per atendre millor els pacients crítics als hospitals del Vallès Oriental
-
Societat Vaga del sector del metall al Vallès Oriental
-
Societat Més de 200 persones a la Caminada Solidària contra el Càncer de Sant Celoni
-
Societat Els cementiris d'Arbúcies i Breda inauguren espais a la memòria de nounats i embrions
-
Societat Joaquim Deulofeu, Bosquerol de l'Any 2025: Sant Celoni entregarà el premi
-
Societat Vaga per Palestina al Montseny i al Vallès Oriental: afectacions i mobilitzacions