A les 11 del matí d'avui dimarts les organitzacions ecologistes DEPANA, Ecologistes en Acció, Seo/BirdLife i Coordinadora per a la Salvaguarda del Montseny (CSM), faran el lliurament d'una petició formal de moratòria relativa al Parc Natural del Montseny. El lliurament es farà a la seu del Departament de la Presidència, al carrer Sant Honorat de Barcelona, i s'acompanyarà d'una petició de reunió amb el president de la Generalitat de Catalunya, Quim Torra.
En aquesta compareixença, a més d'explicar l'objecte de la petició i la problemàtica que s'hi amaga al darrere, s'exposaran també les accions endegades per la presentació d'una Iniciativa Legislativa Popular que permeti aprovar la Llei de protecció del Parc Natural del Montseny, actualment regit per una normativa de l'any 1977 totalment periclitada.
La CSM i altres entitats ecologistes presenten la petició formal d'una moratòria al Parc Natural del Montseny
També volen reunir-se amb el president de la Generalitat, Quim Torra
ARA A PORTADA
Publicat el
09 d’abril de 2019 a
les 00:00
Et pot interessar
-
Societat
Hostalric pateix una plaga de mosques: «És una situació complicada»
-
Societat
La Volta Ciclista femenina al Montseny: recorregut i afectacions al trànsit
-
Societat
Agricultors i propietaris del Montseny s'organitzen contra el PLATER: «Ens volen prendre la terra»
-
Societat
Breda blinda la xarxa d'aigua amb un nou sistema
-
Societat
Sant Celoni negocia la compra del Centre Popular
-
Societat
Cada cop més implicats: Sant Celoni reforça el Voluntariat per la Llengua
