La Fundació Hospital de Sant Celoni renova el Patronat

Més d'un any després d'haver presentat la dimissió el rector de Sant Celoni segueix sense assistir a les reunions de la junta

Publicat el 18 de juny de 2012 a les 18:07
Joan Castaño, president del Patronat de l'hospital de Sant Celoni Foto: Jordi Purtí

A la darrera reunió ordinària del Patronat de la Fundació Hospital de Sant Celoni celebrada el 23 de maig, es van presentar i aprovar els noms de 4 nous patrons designats pel President de la Fundació, l’alcalde Joan Castaño.

Els nous Patrons són Maria Blanché, José Campos, Josep Quitet i Joan Ventura que han entrat en substitució de Jordi Arenas, Felip Comas, Jaume Figueras i M. Teresa Mora, a qui Joan Castaño va agrair la col·laboració i implicació que han tingut amb l’Hospital aquests darrers anys.

La Junta del Patronat està formada per 11 membres. Com a patrons nats hi ha l’Alcalde de Sant Celoni que fa les funcions de president, el Rector de la parròquia, com a sotspresident i, el Jutge de Pau de vocal nat. L’Alcalde i el Rector nomenen 4 vocals cadascun.

En qualsevol cas, a les reunions de la Junta del Patronat des de fa més d'un any sempre hi falta el rector Ignasi Fuster que el mes de març de 2011 va presentar la dimissió irrevocable com a membre nat del Patronat de l'Hospital de Sant Celoni i, en concret, del seu càrrec de vicepreseident de la Fundació. Ignasi Fuster, va adduir motius de consciència perquè a l'hospital celoní es porten a terme pràctiques com la dispensa de la píndola del dia després i operacions de vasectomia.

De tota manera, Joaquim Deulofeu, Jaoaquim Prat, Ferran Catarineu i Marià Perapoch,  els quatre vocals que nomena el rector, sí que assisteixen a les reunió. Completa la junta el jutge de pau, Raimon Puchol que també és un patró nat.