Dijous a la tarda dues dotacions de la Policia Local de Santa Maria de Palautordera van detenir homes com a presumptes autors de dos robatoris amb força a interior de domicili i resistència i desobediència a agents de l'autoritat.
El robatoris s'haurien produït minuts abans de les detencions, tots dos en cases de Santa Maria de Palautordera. A més estan vinculats, segons les informacions policials, amb altres fets delictius ocorreguts les darreres setmanes a la població.
Els detinguts, també residents a Santa Maria de Palautordera són dos homes de 19 i 21 anys, van ser traslladats a la comissaria de mossos de Granollers per ser posats posteriorment a disposició judicial.
La Policia Local de Santa Maria de Palautordera deté dos joves per presumpte robatori
Societat
Són veïns del municipi i podrien estar relacionats en altres fets delictius ocorreguts les darreres setmanes a la població
ARA A PORTADA
Publicat el
16 de novembre de 2018 a
les 12:12
Actualitzat el
16 de novembre de 2018 a les
12:20
Et pot interessar
-
Societat
Del Montseny al tren d'Abu Dhabi: nova fita d'una empresa de Palautordera
-
Societat
L'Hospital de Sant Celoni amplia la flota per afrontar emergències a la muntanya
-
Societat
El voltor «més tímid» de Catalunya es recupera al Montseny
-
Societat
Tres pobles del Montseny recullen més de 20.000 euros per Veneçuela
-
Societat
Macropistes d'escalèxtric i 24 hores de curses a Llinars
-
Societat
500 bosses de brossa al dia: pobles del Montseny diuen «prou» a l'incivisme
