L'AFA de l'IE Pallerola ha donat la seva versió de la reunió que dimecres passat van mantenir, juntament amb representants del Departament d'Educació, de l'Ajuntament de Sant Celoni i de direcció del centre. En una nota que han fet pública confirmen que des del Departament es va comunicar que el seu compromís continua sent que la primera fase de l'edifici definitiu estigui acabada al desembre i "vetllarem perquè sigui així".
En qualsevol cas, de la reunió l'AFA no en van sortir amb les millors sensacions ja que consideren que és una mala notícia el calendari previst per la instal·lació dels barracons provisionals i per la segona fase de l'edifici. "El departament ens va comunicar que els barracons que s'instal·laran als terrenys de la casa del conserge no estaran fins final de desembre. Que era 'impossible' tenir-los abans". Sobre la segona fase de l'edifici, se'ls va comunicar que trigaria entre dos anys i dos anys i mig.
Com a AFA es neguen a acceptar aquest calendari i exigeixen al departament que busqui la manera d'accelerar el procés. "Necessitem que els mòduls provisionals estiguin instal·lats el primer dia del curs 2022-2023 i que la segona fase de l'edifici estigui construïda el setembre del 2023".
Consideren que no tenir els mòduls -una proposta de mínims- l'1 de setembre afectaria el funcionament de tot l'institut escola i no estan disposats a acceptar-ho.
Demanen a tots els grups polítics de l'Ajuntament de Sant Celoni, que es van mostrar al seu costat al darrer ple municipal, que facin seves aquestes peticions de mínims de l'AFA i pressionin amb ells al departament.
[noticia]17491[/noticia]
Aquesta reunió s'ha fet només quatre dies després de la manifestació multitudinària reclamant la construcció de l'edifici.
L'AFA de l'IE Pallerola no accepta el calendari que preveu Educació per a la construcció de l'edifici de l'ESO
Exigeixen que els mòduls provisionals estiguin instal·lats el primer dia del curs 2022-2023 i que la segona fase de l'edifici estigui construïda el setembre del 2023
ARA A PORTADA
Publicat el
08 d’abril de 2022 a
les 16:27
Actualitzat el
08 d’abril de 2022 a les
18:17
Et pot interessar
-
Societat
Més de 120 persones a la xerrada de la regularització de migrants a Sant Celoni
-
Societat
Les famílies del Montseny es conjuren contra els mòbils per a menors de 16 anys
-
Societat
Curses il·legals a Santa Fe del Montseny: «El problema està augmentant»
-
Societat
Acaben les obres d'il·luminació del carril bici entre Riells i Breda
-
Societat
Obre les portes el nou CAP d'Hostalric: un edifici «model» per Catalunya
-
Societat
Per què el SEM ha tret l'ambulància de Breda?
