L'Ajuntament de Gualba ha emès un comunicat en el qual informa que d'acord amb els resultats de la darrera analítica de control de l'aigua potable, hi ha un paràmetre amb valor superior al permès per la normativa vigent de l'aigua de consum (Reial decret 03/2023). En conseqüència, l'Ajuntament està treballant per la regularització d’aquest valor.
Per tant, mentre no es resolgui, l'aigua potable que subministra l'Ajuntament de Gualba no és apte pel consum humà. Això vol dir que no se'n pot beure, ni fer servir per cuinar. Sí que és apte per portar a terme tasques de neteja, d'higiene personal o rentat de plats.
Des del consistori es demana la col·laboració dels veïns i veïnes i es pren el compromís d'anar informant de la resolució de la incidència.
L'aigua potable de Gualba no és apte pel consum humà
L'Ajuntament informa que en la darrera analítica de control hi ha un paràmetre amb valor superior al permès
ARA A PORTADA
Publicat el 29 de novembre de 2023 a les 14:55
Et pot interessar
-
Societat La carrossera Indcar d'Arbúcies integra Car-bus.net i produirà 650 minibusos el 2026
-
Societat Palautordera impulsarà un centre de salut al Senegal
-
Societat Riells i Viabrea estrena un servei de taxi municipal
-
Societat Anuncien una inversió de tres milions d'euros al Castell d'Hostalric
-
Societat Escapada romàntica al Montseny: tres hotels on has d'anar
-
Societat VÍDEO: els veïns de Santa Fe continuen les queixes contra les curses il·legals