L'Ajuntament de Gualba ha emès un comunicat en el qual informa que d'acord amb els resultats de la darrera analítica de control de l'aigua potable, hi ha un paràmetre amb valor superior al permès per la normativa vigent de l'aigua de consum (Reial decret 03/2023). En conseqüència, l'Ajuntament està treballant per la regularització d’aquest valor.
Per tant, mentre no es resolgui, l'aigua potable que subministra l'Ajuntament de Gualba no és apte pel consum humà. Això vol dir que no se'n pot beure, ni fer servir per cuinar. Sí que és apte per portar a terme tasques de neteja, d'higiene personal o rentat de plats.
Des del consistori es demana la col·laboració dels veïns i veïnes i es pren el compromís d'anar informant de la resolució de la incidència.
L'aigua potable de Gualba no és apte pel consum humà
L'Ajuntament informa que en la darrera analítica de control hi ha un paràmetre amb valor superior al permès
ARA A PORTADA
Publicat el
29 de novembre de 2023 a
les 14:55
Et pot interessar
-
Societat
Sant Celoni inaugura connexió d'aigua amb la dessalinitzadora de Blanes
-
Societat
«Les gimnastes hem de connectar el cor i la ment: si un falla, tot trontolla»
-
Societat
Segon assalt amb un fons voltor americà a Vallgorguina: intenten desnonar una mare i una filla
-
Societat
Vilamajor busca llars per acollir gatets: «Si no féssim res ja serien morts»
-
Societat
Els prats de dall del Montseny: un hàbitat en perill
-
Societat
Degustació i bon menjar al Corretapes 2026 de Llinars del Vallès
