L'Ajuntament de Riells i Viabrea ha obert un procés per adjudicar ajudes municipals a aquells empresaris que van veure afectada la seva activitat durant els mesos de confinament per la Covid‐19. Aquesta subvenció municipal, destinada a pal∙liar els efectes econòmics causats pel coronavirus al teixit empresarial del poble, ja ha rebut set peticions.
La Junta de Govern Local en sessió ordinària celebrada el passat 10 de juny de 2020, va aprovar les bases específiques reguladores de la concessió de subvencions en règim de concurrència competitiva destinada a les activitats econòmiques de Riells i Viabrea amb l'objectiu de pal∙liar els efectes econòmics causats pel confinament. En aquest sentit, l’ajuntament fa una aportació màxima de 14.000 euros a repartir entre totes les sol∙licituds presentades.
Aquest import es repartirà de la següent manera: 200 euros pel període inicial mínim d'1 mes sense activitat (amb un màxim de 600 euros), 100 euros per cada període de 15 dies naturals a partir del primer mes de tancament (amb un màxim de 600 euros). El període de tramitació acabarà el dia 31 de juliol.
[noticiadiari]2/205584[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/201967[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/205035[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/205309[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/204396[/noticiadiari]
L'Ajuntament de Riells i Viabrea anuncia subvencions municipals per a pal∙liar els efectes de la Covid‐19
Societat
La mesura va destinada a empreses i autònoms del poble i pot arribar a un màxim de 600 euros
ARA A PORTADA
Publicat el
09 de juliol de 2020 a
les 18:27
Actualitzat el
09 de juliol de 2020 a les
19:01
Et pot interessar
-
Societat
El Barça es fa fort a Palautordera: nova penya i una gran festa
-
Societat
Breda reforça la policia «de proximitat» amb una nova comissaria
-
Societat
Sant Celoni canviarà els contenidors tancats
-
Societat
Calors extremes per fi de curs a onze centres del Montseny: «Hem dut ventiladors de casa»
-
Societat
El Regne Unit condecora Arbúcies en l'aniversari del pitjor accident aeri de Catalunya
-
Societat
Mor Maria Canaleta, l'àvia centenària que va recuperar una ratafia del Montseny
