El grup de teatre amateur L'Horitzó Teatre, de Sant Esteve de Palautordera, ha programat com cada any dues interpretacions d'Els Pastorets, a partir d'una adaptació de Josep Maria Folch i Torres. L'obra es realitzarà en dues sessions, previstes pel 26 de desembre (Sant Esteve) i l'1 de gener de 2017, a les 6 de la tarda al Teatre Municipal Pare Casals. Les entrades ja són a la venda al Punt d'Informació de Sant Esteve de Palautordera (93 848 20 08), i també estaran a disposició una hora abans de cada espectacle. El preu de l'entrada és de 10 euros.
L'adaptació d'Els Pastorets, interpretada per L'Horitzó Teatre, és una obra tradicional i consolidada per les festes nadalenques que combina diàleg, decorats, música i efectes especials. El grup ha volgut interpretar novament l'obra de l'escriptor català en el marc del centenari de la primera estrena d'Els Pastorets, l'any 1916.
L'Horitzó Teatre de Sant Esteve torna amb «Els Pastorets» pel centenari d’en Folch i Torres
Societat
L'adaptació d'Els Pastorets, interpretada per L'Horitzó Teatre, és una obra tradicional i consolidada per les festes nadalenques
ARA A PORTADA
Publicat el
20 de desembre de 2016 a
les 07:47
Et pot interessar
-
Societat
Lluc Flores, nou èxit del Montseny en taekwondo: «Cal memòria i coneixement»
-
Societat
Cardedeu acollirà més de 100 nous habitatges socials
-
Societat
Fotogaleria: La nova piscina descoberta de Sant Celoni en imatges
-
Societat
Un poble del Montseny ofereix 10.000 euros a l'any per emprendre un nou bar a les piscines municipals
-
Societat
Sant Celoni inaugura «la millor piscina municipal de Catalunya»
-
Societat
Alliberen prop de 500 tritons del Montseny criats a Barcelona i Chester
