Nou augment de persones ingressades per Coovid-19 a l'Hospital de Sant Celoni en relació a la setmana passada. Segons informa la Fundació del centre sanitari a dia d'avui hi ha deu persones ingressades, tres més que no pas el passat 28 de juliol, dia que el centre hospitalari va comunicar la darrera actualització relacionada amb el coronavirus.
En positiu, però, cal remarcar que en aquests darrers set dies hi ha hagut quatre altes i en aquests moments les acumulades des de l'inici de la crisi ja s'eleven fins a 351. També cal assenyalar que les defuncions es mantenen en 78, les mateixes que es van comunicar dimecres passat, després de dues setmanes consecutives d'haver-ne de sumar.
[plantillacoronavirus]
L'Hospital de Sant Celoni registra tres pacients més per Covid-19 en una setmana
En aquests últimes set dies s'han donat quatre altes i no hi ha hagut cap defunció
ARA A PORTADA
Publicat el
04 d’agost de 2021 a
les 12:55
Et pot interessar
-
Societat
Hostalric pateix una plaga de mosques: «És una situació complicada»
-
Societat
La Volta Ciclista femenina al Montseny: recorregut i afectacions al trànsit
-
Societat
Agricultors i propietaris del Montseny s'organitzen contra el PLATER: «Ens volen prendre la terra»
-
Societat
Breda blinda la xarxa d'aigua amb un nou sistema
-
Societat
Sant Celoni negocia la compra del Centre Popular
-
Societat
Cada cop més implicats: Sant Celoni reforça el Voluntariat per la Llengua
