Llinars del Vallès vol ser Vila Florida

Des del consistori s'anima als veïns i veïnes que col·laborin amb fotografies

Publicat el 07 d’abril de 2015 a les 22:00

Can Lletres Foto: Viles Florides


L'Ajuntament de Llinars del Vallès està treballant perquè Llinars del Vallès sigui VIla Florida. En aquest sentit, es dediquen esforços per crear i mantenir espais enjardinats, per la millora de l’espai urbà i per gaudir d’un entorn més natural de convivència i alhora es pretén que aquests espais siguin coneguts i reconeguts per la resta de Catalunya, motiu pel qual enguany s'han presentat al certamen de Vila Florida.

Es tracta d'una
oportunitat de reconeixement a tot Llinars, no només a la millora i potenciació dels espais verds urbans sinó que també s’avalua la implicació de tot el municipi. Des de l'Ajuntament es fa una crida per animar els llinassencs i llinassenques a participar activament amb fotografies d’espais verds de Llinars: balcons, terrats, jardins, carrers, comerços, taules decorades... i amb tot allò que es vulgui col·laborar.

Les propostes es poden enviar a llinarsflorit@llinarsdelvalles.cat o bé dirigir-se a Mas Bagà. Un altra manera de col·laborar és entrar a www.vilesflorides.cat i enviar la  participació particular a les categories de racons florits o espais florits.
Durant tot el 2015 es faran diferents actuacions per donar a conèixer la participació de Llinars al certamen.

Al Baix Montseny ja són Viles Florides Santa Maria de Palautordera i Vilalba Sasserra , les quals van rebre el guardó el mes de setembre de 2014.