La Diputació de Barcelona ha actualitzat la cartografia topogràfica digital escala 1:1000 dels municipis de l'Ametlla del Vallès, Sant Esteve de Palautordera i Vallgorguina, una eina que facilita els treballs de diagnosi, planificació i gestió municipal, així com la presa de decisions estratègiques.
Els treballs cartogràfics, que han tingut un cost de 123.007 euros, inclouen un total de 3.400 hectàrees dels municipis i recull les hectàrees de sòl urbà i urbanitzable, així com les hectàrees del sòl no urbanitzable necessàries per a la planificació urbanística del seu àmbit territorial.
La cartografia està realitzada a partir de la fotointerpretació de fotografies aèries mitjançant tècniques fotogramètriques a més del treball de camp, i està estructurada en sis fitxers que inclouen l'altimetria, planimetria, toponímia, vialer, model digital de superfícies i model digital del terreny.
El treball s'ha realitzat segons plec d'especificacions tècniques v 2.2 aprovat per la Comissió de Coordinació Cartogràfica de Catalunya i s'ha lliurat en els formats Microstation, Autocad, Shapefile i PDF, amb nivells i sistema de referència ETRS89.
La cartografia topogràfica urbana digital escala 1:1.000 v 2.2 és una eina essencial per al desenvolupament de les competències municipals bàsiques, s'utilitza com a base de les cartografies temàtiques com ara el planejament urbanístic, la cartografia de cadastre, les xarxes de serveis i equipaments.
Lliurada la cartografia topogràfica a Sant Esteve de Palautordera i Vallgorguina
Els treballs cartogràfics, que han tingut un cost de 123.007 euros
ARA A PORTADA
Publicat el 21 de juliol de 2021 a les 18:15
Et pot interessar
-
Societat
Prop de 150 persones al Cicle de Passejades per a Gent Gran de Sant Celoni
-
Societat
Arbúcies reforma el Passeig de la Riera: «És el principal eix turístic del poble»
-
Societat
La primera aparició de Quim Masferrer a TV3: amb 14 anys i representant el Montseny
-
Societat
Sant Celoni restaurarà una capella romànica amagada
-
Societat
Comencen les obres per remodelar la plaça Javrezac de Vilamajor
-
Societat
El Baix Montseny supera els 90.000 habitants: quins pobles han crescut més?
