Més de cinc-centes persones ja han visitat l'exposició Retrats del Montseny - Fesomies de la terra del fotògraf de Santa Maria de Palautordera, Mariano Pagès. Aquesta exposició, produïda amb la col·laboració del Museu Etnològic del Montseny d'Arbúcies, pesenta una quarantena de fotografies, algunes de gran format. Es tracta d'un projecte que neix de l'impuls editorial del fotògraf del Baix Montseny, que amb el títol Retrats del Montseny – Fesomies de la terra fa un recorregut pel Montseny de la mà dels seus protagonistes, més d'un centenar d'homes i dones; persones d'autèntica ruralitat, exponents anònims d'una cultura tradicional ancestral i una manifestació de les arrels humanes de l'emblemàtica geografia montsenyenca.
La mostra se centra en el treball fotogràfic de retrats d'estudi sobre els veritables protagonistes del Montseny: els homes i dones que viuen i han viscut del treball de la terra, els ramats o l'explotació forestal; possiblement els darrers testimonis d'un món que durant segles ha modelat el massís Montseny.
L'exposició inaugurada el passat 5 d'agost es podrà visitar fins l'11 de setembre. A partir de la seva inauguració a Arbúcies, aquesta exposició recorrerà els diferents municipis del Parc Natural del Montseny i altres localitats de la geografia catalana, una oportunitat per donar a conèixer les fesomies de la terra, els Retrats del Montseny.
Mig miler de persones ja han vist l'exposició Retrats del Montseny - Fesomies de la terra
Societat
Es pot visitar en el Museu Etnològic del Montseny a Arbúcies i es tracta d'un projecte editorial del fotògraf de Santa Maria de Palautordera, Mariano Pagès.
ARA A PORTADA
Publicat el
24 d’agost de 2016 a
les 10:12
Et pot interessar
-
Societat
Fotogaleria: La nova piscina descoberta de Sant Celoni en imatges
-
Societat
Un poble del Montseny ofereix 10.000 euros a l'any per emprendre un nou bar a les piscines municipals
-
Societat
Sant Celoni inaugura «la millor piscina municipal de Catalunya»
-
Societat
Alliberen prop de 500 tritons del Montseny criats a Barcelona i Chester
-
Societat
Sant Celoni instal·la els nous contenidors tancats
-
Societat
Sant Celoni torna a tenir piscines descobertes després de 20 anys
