Nova jornada de Mostra d'Entitats a Sant Celoni

Aquest dissabte una mostra de danses, cercavila i concert completaran la proposta

Publicat el 11 de maig de 2013 a les 15:03
La Mostra d'Entitats 2013 va començar dissabte passat Foto: Jordi Purtí

Avui dissabte, 11 de maig de 6 de la tarda a 9 del vespre, la plaça de la Vila de Sant Celoni tornarà a bullir d’activitat amb una nova jornada de Mostra d’Entitats. Hi haurà parades amb els productes i serveis de les entitats Centre Excursionista Sant Celoni, Catalunya contra el càncer, Esplai de la Gent Gran, Club Tennis Montnegre, Futbol Sala Sant Celoni, Timbalers de la Colla de Diables de Sant Celoni i Bocs i Cabres.

A més a hi haurà una mostra de danses: a les 18 h esbart, a les 18.15 h country, a les 19 h esbart, a les 19.15 h sevillanes, a les 19.30 h sardanes. A les 20 h,  actuació dels Timbalers de la Colla de Diables de Sant Celoni amb cercavila pel carrer Major i a les 21 h concert de músiques de la Patum, a davant del Celler.

Aquestes activitats s’emmarquen en la proposta que promou per segon any  l'Ajuntament de Sant Celoni per omplir d'activitat tots els dissabtes a la tarda dels mesos de maig i juny amb la idea de revitalitzar la vida al carrer, dinamitzar Sant Celoni a nivell cultural, social i també a nivell econòmic.