[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=8jcq8-H39aI[/youtube]
Segons apunta el Servei Meteorològic de Catalunya, aquest dimarts encara hi haurà aluns ruixats aïllats a punts del litoral central que és possible que siguin localment d'intensitat forta.
A partir de migdia, creixeran nuvolades a punts de l'interior del quadrant nord-est i punts de la resta del Pirineu i Prepirineu, que deixaran el cel entre poc i mig ennuvolat, localment molt ennuvolat.
A més, a partir de llavors també n'hi haurà a l'interior del quadrant nord-est, al sud de la Costa Brava i al nord del litoral central. Amb tot, es mantindrà la calor moderada.
Pel que fa a la temperatura mínima serà lleugerament més baixa arreu, mentre que la màxima baixarà lleugerament a Ponent i les Terres de l'Ebre, i quedarà semblant a la resta. La mínima es mourà entre 8 i 13 ºC al Pirineu i Prepirineu, entre 13 i 18 ºC a la depressió Central i al prelitoral, i entre 18 i 23 ºC al litoral, puntualment més alta al litoral central.
Possibilitat d'alguns ruixats a primera hora
Societat
Les temperatures mínimes seran lleugerament més baixes
ARA A PORTADA
Publicat el
03 d’agost de 2020 a
les 22:00
Et pot interessar
-
Societat
Aplec de Santa Susanna 2026: gastronomia i tradició a Vilamajor
-
Societat
Nou simulacre de risc químic al Montseny: quatre pobles afectats
-
Societat
Sant Hilari estrena una oficina per atendre les persones grans
-
Societat
Cànoves transformarà la vella Rectoria en un centre cívic
-
Societat
Sant Hilari retirarà tots els contenidors aquest octubre
-
Societat
Com serà el nou CAP de Sant Celoni?
