L'Agència de Residus de Catalunya, depenent del Departament de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat de Catalunya ha fet públic el llistat dels cent municipis que més reciclen de Catalunya, entre els quals n'hi ha quatre que pertanyen a la zona del Baix Montseny. es tracta de Breda, Sant Esteve de Palautordera, Sant Hilari Sacalm i Sant Antoni de Vilamajor.
El més ben situat dels qu8atre és Breda que té l'honor de ser considerat el segon poble de Catalunya que més recicle amb un 92,15%. En la dissetena posició d'aquest rànquing hi trobem Sant Esteve de Palautordera amb el 86,61%.
Entre aquest centenar de municipis també hi ha Sant Hilari Sacalm en la trenta-quatrena posició amb un 82,84% i en la cinquanta-vuitena posició hi ha Sant Antoni de Vilamajor amb un 79,64%.
La particularitat entre els quatre municipis baixmontsenyencs és que tots ells han implantat en els darrers anys el sistema de recollida porta a porta.
Quatre pobles del Baix Montseny entre els cent que més reciclen de Catalunya
Es tracta de Breda, Sant Esteve de Palautordera, Sant Hilari Sacalm i Sant Antoni de Vilamajor
ARA A PORTADA
Publicat el
03 d’agost de 2020 a
les 07:00
Et pot interessar
-
Societat
L'aigua de Gualba torna a ser potable després de més de mig any
-
Societat
Humana anuncia la retirada de contenidors de roba a pobles del Montseny
-
Societat
Endesa crea una «anella elèctrica» a Sant Hilari per reforçar el servei
-
Societat
La PAHC Baix Montseny alça la veu: «Exigim un ús immediat dels pisos i blocs buits»
-
Societat
«La residència de Sant Celoni serà una realitat, algú ho havia de fer»
-
Societat
Més de 120 persones a la xerrada de la regularització de migrants a Sant Celoni
