La Fundació Hospital de Sant Celoni informa que avui, 7 de desembre, hi ha 3 persones ingressades per la Covid-19, una persona menys que fa set dies. Les dades acumulades són des de l'inici de la crisi sanitària és de 376 altes i 80 defuncions.
[h3]Actualització règim de visites[/h3]
Per altra banda, el centre hospitalari ha informat de l'actualització-Règim de visites als pacients ingressats (des del 3 de desembre 2021).
En aquest sentit, a les plantes d'hospitalització (primera i segona plantes) de l'Hospital de Sant Celoni es permet l'entrada de familiars/acompanyants a les habitacions dels pacients ingressats no Covid.
Un únic familiar/acompanyant per pacient ingressat (sempre la mateixa persona). Les visites dels pacients ingressats als llits 1, seran de 12.00h. a 13.00h. Les visites dels pacients ingressats als llits 2, seran de 13.00h. a 14.00h.
Pel que fa al Centre Sociosanitari Verge del Puig les visites són amb cita prèvia
[plantillacoronavirus]
Restriccions en les visites a l'hospital i el sociosanitari de Sant Celoni per la Covid
Les dades acumulades des de l'inici de la cisi són de 376 altes i 80 defuncions
ARA A PORTADA
Publicat el
07 de desembre de 2021 a
les 17:07
Actualitzat el
07 de desembre de 2021 a les
17:17
Et pot interessar
-
Societat
Els Bombers continuen buscant el conductor desaparegut a Llinars del Vallès
-
Societat
Busquen el conductor d'una furgoneta arrossegada per la riera Giola a Llinars del Vallès
-
Societat
Així serà el nou «cor verd» de Sant Pere de Vilamajor
-
Societat
Nova inundació a la GI-552 a Riells i Viabrea: «Exigim solucions immediates»
-
Societat
Sant Celoni ja té una planta de biogàs en marxa a la depuradora
-
Societat
Anuncien el desnonament d'una mare amb una filla a Vallgorguina
